Fotografiile spun mai mult decât cuvintele.Și, bineînțeles că, backup la date ori nu s-a făcut sau s-a făcut cu mult timp în urmă pentru că multe persoane nu știu să execute acestă operațiune sau merg pe principiul "... am cel mai performant computer / laptop, mie nu mi se poate întâmpla ...". În alte cazuri backup-ul a fost făcut recent dar CD-ul / DVD-ul / memory stick-ul nu s-a mai putut citi deoarece a fost de proastă calitate sau a fost inscripționat incorect. În cazul prezentat cu ajutorul imaginilor backup-urile au fost distruse de incendiul care a mistuit întreaga clădire.Rețineți că asigurarea vă acoperă, dacă ați întocmit o poliță de asigurare pentru echipamentele IT pe care le dețineți, doar pierderile de bunuri materiale nu și valoarea datelor stocate pe acestea. Și dacă ar face-o, nici în cele mai performante laboratoare din lume nu s-ar mai putea recupera datele de pe hard disk-ul prezentat în ultima fotografie.Pentru că este mult mai ușor să previi decât să tratezi și pentru că bine spune un proverb ... "PREVEDEREA ESTE MAMA ÎNȚELEPCIUNII" începând din 13 Aprilie 2015 vă punem la dispoziție serviciul premium "REMOTE DATA BACKUP"
Ce este
"REMOTE DATA BACKUP" ?
Acest serviciu, după cum se și numește, este un serviciu pentru efectuarea de
copii de siguranță ale datelor pe servere distante.
Cum
funcționează "REMOTE DATA BACKUP" ?
Funcționarea este relativ simplă și nu implică din partea utilizatorului decât
alegerea unei parole, de preferință din minim 8 caractere, combinație între
litere mici, litere mari, cifre și semne, pe care să o rețină, notarea ei
nefiind recomandată. Acestă parolă se va utiliza pentru criptarea și arhivarea
datelor ce urmează a fi trimise pe serverul distant și nu se va comunica nimănui, nici măcar personalului nostru**. ATENȚIE:
PIERDEREA ACESTEI PAROLE DUCE LA IMPOSIBILITATEA DEZARHIVĂRII ȘI RECUPERĂRII
DATELOR ÎN CAZ DE NEVOIE ! De asemenea, se recomandă, utilizarea unei conexiuni
la internet wired (cablu, fibră opică, ADSL, VDSL, etc.) cu viteza de uplink de
minim 1 Mbit/s.
Pe computerul clientului se va instala și configura de către personalul nostru** o
aplicație care va arhiva și cripta cu parola clientului directoarele cu datele
alese de acesta pe care le va transmite printr-o sesiune criptată pe serverul
nostru. Datele de criptare a sesiunii si pentru accesul la server nu se vor
comunica clientului, astfel păstrându-se dubla confidențialitate. Frecvența
backup-urilor se va alege de către client și nu poate fi mai mică de 1 backup /
zi sau mai mare de 1 backup / oră.
Pe server se păstrează numai ultimul
backup efectuat pentru a economisi spațiu de stocare și implicit pentru a reduce
costurile clientului, dacă acesta solicită se pot păstra oricâte backup-uri se
dorește, aceasta implicând utilizarea de spațiu extra și costuri
suplimentare din
partea clientului.
Spațiul de stocare se referă la cantitatea de date arhivată și stocată pe
serverele noastre care poate fi de minim 1 GB și maxim 1 TB. În cazul în care
datele stocate ajung sau depășesc 90% din capacitatea contractată clientul va fi
anunțat în mod automat printr-un e-mail la fiecare 24 de ore despre această
situație, urmând ca acesta să solicite spațiu suplimentar sau să reducă
cantitatea de date supusă arhivării. În cazul în care datele stocate ajung sau
depășesc 100% din capacitatea contractată, pe lângă avertizarea prin e-mail la
fiecare 24 de ore, spațiul de stocare se suplimentează cu 1 GB pentru o perioadă de 7 zile,
în acestă perioadă clientul poate să solicite spațiu suplimentar sau să reducă
cantitatea de date supusă arhivării. După expirarea celor 7 zile accesul la
server va fi blocat în cazul în care clientul nu solicită spațiu suplimentar sau
nu reduce cantitatea de date supusă arhivării.
În cazul în care clientul solicită datele stocate, în perioada contractată,
acestea îi vor fi puse la dispoziție on-line, pe baza unor date de
autentificare temporare care le va obține de la furnizorul serviciului, sau pe suport optic (CD / DVD), în
forma arhivată și criptată cu parola aleasă de client.
În prima zi după data expirării perioadei contractate, în cazul în care clientul
nu solicită prelungirea ei, accesul la server este blocat automat, datele
arhivate se vor păstra încă 7 zile după care vor fi șterse definiv de pe
servere.
Funcționarea serverelor și a întregului serviciu este monitorizată
permanent de personal calificat și cu experiență de peste 10 ani în domeniu,
orice anomalie fie pe partea de server, fie pe partea de aplicație client fiind
remediată în cel mai scurt timp.
Cât costă "REMOTE DATA BACKUP" ?
Activare servciu / instalare aplicație pe PC(urile) / PC prin "remote control" | GRATUIT |
Tarif serviciu / 1 lună / 1 GB / 1 backup / zi | 20,00 lei |
Tarif serviciu / 3 luni / 1 GB / 1 backup / zi | 60,00 lei |
Tarif serviciu / 6 luni / 1 GB / 1 backup / zi | 100,00 lei |
Tarif serviciu / 12 luni / 1 GB / 1 backup / zi | 200,00 lei |
Reconfigurare serviciu la cererea clientului prin "remote control" - 1 operațiune / lună * | GRATUIT |
Reconfigurare serviciu la cererea clientului prin "remote control" - peste 1 operațiune / lună * | 60,00 lei |
Punere la dispoziție a datelor arhivate on-line - 1 operațiune / lună * | GRATUIT |
Punere la dispoziție a datelor arhivate on-line - peste 1 operațiune / lună * | 60,00 lei |
* Manopera
reconfigurare serviciu sau punerea la dispoziție a datelor sunt considerate
fiecare câte o operațiune distinctă.
** Prin "personalul nostru" se înțelege personalul
calificat al PFA Eduard Claudiu Ghelzinger sau personalul calificat al
partenerilor IT autorizați afișați pe pagina www.eddy.ro.